خدمات طراحی سایت

Wiki Article

پس از ارائه وب سایت، بحث در مورد نحوه استفاده از وب سایت وجود خواهد داشت. در این بخش، شرکت پروژه جلسات آموزشی را برای کارفرما و سازمان برگزار خواهد کرد.

دسترسی آسان به محتوای انگلیسی یا هر زبان دیگری که در سایت شما وجود دارد، باید برای کاربران فراهم شده باشد.

طراحی سایت فروشگاهی با فریمورک محبوب لاراول همراه با به روزرسانی و پشتیبانی کاملا رایگان

این مورد، برای سئو سایت های چند زبانه مانند سایت های خبری به کار می رود و بهترین کار برای نشان دادن تارگت نهایی کاربران در هر نقطه ای از دنیاست.

آیا قابلیت ها رو از طریق افزونه و پلاگین به سایت اضافه میکنید یا پیاده سازی از طریق ماژول براتون مهمه؟

در طراحی هر وب سایتی یکسری امکانات عمومی و یکسری امکانات اختصاصی قرار می‌گیرند. امکانات عمومی شامل آپشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها در طراحی هر وب سایتی الزامی است و ارتباط مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند اما امکانات اختصاصی شامل آپشن‌هایی هستند که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند البته استفاده از این امکانات براساس درخواست مشتریان طراحی سایت است و وجود آن‌ها در وب سایت الزامی نیست. هر دوی این امکانات چه امکانات عمومی که وجود آن‌ها ضرورت دارد و چه امکانات اختصاصی که وب سایت شما را به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل می‌کند، بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند. در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین امکانات عمومی و اختصاصی در طراحی سایت که بر روی تعرفه طراحی سایت تاثیرگذارند و می‌توانید از آن‌ها برای تخمین قیمت طراحی سایت استفاده کنید، آشنا خواهیم کرد. یکی از موارد مهم در سفارش طراحی قیمت طراحی سایت است که اغلب با توجه به نوع پروژه و امکانات موجود در آن محاسبه و تعیین می شود. به طور کلی قیمت طراحی سایت با توجه به اختصاصی یا وردپرس بودن آن محاسبه می شود و براساس رابط کاری، زبان برنامه نویسی، هاست و دامنه، پشتیبانی، مدت زمانی که قرار است طراحی سایت انجام شود و سایر سرویس هایی که مشتری درخواست دارد که در طراحی سایت کسب و کار خود استفاده شود قیمت گذاری می شود.

در این مقاله به بررسی نکات مهم در طراحی وبسایت های دو و چند زبانه پرداختیم و تمامی موارد به همراه قیمت و نمونه کار سایت دوزبانه را برای مطالعه شما قرار دادیم. طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت های چند زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ امیدواریم پاسخ تمامی سوالات خود را در این مقاله پیدا کنید.

به محض شروع این قسمت، کد نویسی سایت یا همان نوع سیستم مدیریت محتوا شروع می شود. از آنجایی که در بالا به آن اشاره کردیم، تعریف مجدد آن را نادیده می گیریم.

از سوی دیگر، برای جلوگیری از حملات خارجی، امنیت یک وب سایت باید دائما بررسی شود. این حملات گاهی اوقات می تواند به قدری شدید باشد که اطلاعات کاربر را در معرض دید قرار دهد که می تواند منجر به از دست دادن اعتماد به برند شما شود.

پس از انتخاب و تهیه سیستم مدیریت محتوا، نوبت به طراحی رابط بصری یا کاربری وب سایت می رسد. طراحی رابط کاربری به معنای طراحی ظاهر و احساس یک وب سایت است. هر قسمتی که کاربران به آن دسترسی دارند باید دارای طراحی خاصی مرتبط با طراحی کل سایت باشد.

این عوامل سبب می شود که شما بتوانید به وسیله ی وردپرس هر نوع سایتی را اعم از وبلاگ، شخصی، فروشگاهی، آموزشی، مجله خبری و … بسازید.

اینطوری سرعت وب‌سایتتان هم کم نمی‌شود. برای پیداکردن عکس‌های باکیفیت و رایگان هم پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «سایت‌هایی برای دانلود رایگان عکس» را مطالعه کنید.

یاندکس روسی یا بایدو در چین و بینگ در برخی از کشور های اروپای شرقی محبوب تر از گوگل هستند. (البته در چین محبوبیت بایدو کاملا دیکتاتوری و با فیلترینگ شدید گوگل ایجاد شده است.)

به انگلیسی زبانان سراسر دنیا می توانید دسترسی پیدا کنید.
چارچوب و فریم ورک رابط کاربری چیه؟ اصلا وجود داره؟ بوتسترپ شناخته شده ترین چارچوب طراحی رابط کاربری در دنیاست که ما در همه پروژه هامون توصیه اش میکنیم.

نه فقط محتوا، بلکه هر بخشی از سایت که نیاز دارید. سیستم مدیریت محتوا به دو دسته تقسیم می شود. منبع اولی سیستم مدیریت محتوای آماده و دومی سیستم مدیریت محتوای تخصصی.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فنی ایران وب لایف، با ما در تماس باشید.

مسیری است که در سایت شما مشخص شده و کاربران طبق آن مسیر بین صفحات مختلف وب‌سایت حرکت می‌کنند.

بله دوست عزیز، برای تماس می‌تونین با شماره واتسپ شرکت تماس بگیرین.

در چنین الگویی یک سایت حرفه ای با وردپرس طراحی شده که میتونه ترافیک بسیار زیر رو به راحتی پاسخگو این سایت باشه.

ممکنه بعضی از شما دنبال آموزش نحوه ایجاد سایت با وردپرس هم باشید که در اون مورد هم مطالب مهمی رو میخوام آموزش بدم. پس اینجا با من در این نوشته همراه باشید.

همه این راه رو میرن. توصیه من به شما اینه که اشتباه بقیه رو تکرار نکنید. راه صحیح افزودن قابلیت به سایت وردپرس استفاده از ماژول هست.

از سوی دیگر، برای جلوگیری از حملات خارجی، امنیت یک وب سایت باید دائما بررسی شود. این حملات گاهی اوقات می تواند به قدری شدید باشد که اطلاعات کاربر را در معرض دید قرار دهد که می تواند منجر به از دست دادن اعتماد به برند شما شود.

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

هدر هم باید اطلاعات خوبی دربارۀ یک وب‌سایت به مخاطبان بدهد؛ مثل:

اضافه کردن زبان دیگر به وبسایت و دادن حق اختیار به مخاطبان، مدرن بودن و انعطاف پذیری برند شما را نشان می دهد.

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

به انگلیسی زبانان سراسر دنیا می توانید دسترسی پیدا کنید.
با این فرق که قیمت آن مناسب‌تر است و پشتیبانی آن دائمی است.

سؤال های رایج درباره سرویس های تعریف شده در لندینگ خدمات طراحی سایت

هاستینگ – هاست ٬ میزبانی وب – به خدمات میزبانی فایل ها و صفحات و برنامه ها… و ایمیل های مختص به یک دامنه اینترنتی اطلاق میشود که در فضای دیسک سرور میزبان بارگذاری میشود…

این مورد، برای سئو سایت های چند زبانه مانند سایت های خبری به کار می رود و بهترین کار برای نشان دادن تارگت نهایی کاربران در هر نقطه ای از دنیاست.

بله دوست عزیز، برای تماس می‌تونین با شماره واتسپ شرکت تماس بگیرین.

پشتیبانی به دو صورت ارائه میشه. خدمات پشتیبانی سالانه و خدمات پشتیبانی موردی. سوالات بیشتر رو از طریق تکمیل فرم تماس مطرح کنید تا همکاران پاسخگوی شما باشند

سلام دوست عزیز، بله این کار رو براتون انجام میدیم فقط برای اطلاع از قیمت بهتره که روی شماره واتسپ شرکت یه پیام بذارین تا پشتیبانی بهتون کمک کنه.

در جایگاه های بعدی می توان به زبان های روسی، اسپانیایی، ترکی، آلمانی و فرانسوی نیز به عنوان زبان سوم سایت نگاه کرد. البته انتخاب زبان سوم بشدت وابسته به کشور مقصدی است که شما قصد ارتباطات با آن را دارید.

حالا که با مجموعه عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس آشنا شدید میتونیم جمع بندی کنیم و قیمت یک پروژه وردپرس رو تخمین بزنیم. هزینه طراحی وب سایت با وردپرس بسته به اینکه شما چه سطحی از کیفیت و کمیت رو انتخاب بکنید خیلی گسترده است و میتونه از ۱۰ میلیون تومان شروع بشه.

بعد از طراحی سایت چند زبانه حتما زمانی را برای تست و گرفتن باگ ها سیستم اختصاص دهید.

بر نحوۀ نمایش سایت در دستگاه‌های مختلف کنترل کمتری داریم؛

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از اینجا پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

در ادامه میخوام در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس براتون کمی صحبت کنم.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.

Report this wiki page